Pași pentru pierderea în greutate cu IBS - Pierderea în greutate ajută cu ibs

Pierderea în greutate ajută ibs. DIETA DE BURTĂ PLATĂ PENTRU IBS - DIETE PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

pierderea în greutate ajută ibs

Nuci si seminte Multe persoane care suferă de IBS - sindrom de colon iritabil - fie au exces de greutate în jurul taliei, sunt frecvent balonate sau ambele. Cu IBS, multe alimente pot declanșa simptome și pot provoca balonări, împiedicându-vă să aveți stomacul plat.

Aflați care sunt produsele alimentare declanșatoare care le exclud din dieta dvs. Un intrare mediteranean sănătos pe o farfurie albă.

pierderea în greutate ajută ibs

Planul inițial recomandă consumul a aproximativ 1. Puteți găsi MUFA în ulei de măsline, pierderea în greutate ajută ibs de in, ulei de nucă, ulei de floarea soarelui sau sos pesto, precum și în măsline, nuci, semințe și unturi naturale și ciocolată neagră.

Restul dietei trebuie să se bazeze pe o mulțime de fructe și legume de sezon, cereale integrale și carne roșie limitată.

Cum vă afectează IBS greutatea?

Deși ar trebui să mănânci multe legume pe dieta cu burta plată, consumul de legume greșite te poate face să te umfli și să te împiedice să ai stomacul plat.

Evitați legumele despre care știți că nu sunt de acord cu dvs. Cele mai problematice legume pentru majoritatea persoanelor cu IBS includ legumele cu vânt, cum ar fi varza, broccoli și varza de Bruxelles, legumele care conțin fructane, care includ ceapă, usturoi și anghinare, precum și legume care conțin poliol, cum ar fi conopida, ciupercile, avocado și cartofi dulci.

pierderea în greutate ajută ibs

Eliminați fructele pierderea în greutate ajută ibs care știți că vă provoacă balonarea sau alte simptome ale SII. De exemplu, majoritatea oamenilor au probleme cu mere, pere, pepene verde, mango, vișine, mure, piersici și nectarine, precum și fructe uscate și sucuri de fructe. Cereale integrale Multe cereale integrale pot fi iritante pentru tractul gastrointestinal sensibil dacă aveți IBS. Stai departe de alimentele cu cereale integrale pe care nu le tolerezi bine chiar dacă sunt recomandate în dieta cu burta plată.

pierderea în greutate ajută ibs

De exemplu, grâul și secara conțin fructani, ceea ce vă poate oferi diaree, constipație și un stomac distins. Alegeți în schimb orez brun, quinoa, mei, spelă și ovăz, dar evaluați mai întâi toleranța dvs. Consumați numai nucile și semințele pe care știți că le puteți gestiona.

pierderea în greutate ajută ibs

În mod alternativ, puteți înmuia și nuci pentru a le face mai digerabile și pentru a vă ajuta să mâncați MUFA fără a balonat.