Cum să scapi de excesul de grăsime de la braț

Pierde grăsimea de braț fără greutăți

Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor

Intindeți-vă pe burtă pe podeaua tare cu picioarele închise, sprijinindu-vă picioarele pe degetele de la picioare și vârfurile picioarelor. Așezați mâinile pe podea și mâinile deschise la o lățime de umăr. Folosiți forța brațelor pentru a vă împinge în sus până când brațele sunt complet extinse.

pierde grăsimea de braț fără greutăți

Corpul critica multi subțire trebui să formeze o linie dreaptă de la cap până la călcâi.

Aceasta este poziția de început și de sfârșit a flotării.

pierde grăsimea de braț fără greutăți

Coborâți încet corpul până când coatele formează un unghi de 90 de grade. Inspirați pe măsură ce coborâți.

15 Exerciții eficiente pentru brațele tonificate fără greutăți

Ridicați încet corpul înapoi într-o poziție extinsă a brațului, expirând când ați terminat. Ați terminat acum o bătaie. Variantă: Există multe modalități diferite de a pierde grăsimea de braț fără greutăți schimba flotările de bază. Dacă abia începeți cu brațele, poate fi mai ușor să faceți acest lucru odihnindu-vă genunchii pe podea pe tot parcursul exercițiului.

10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului - Pierdere În Greutate

De asemenea, puteți face o împingere triunghiulară, ceea ce înseamnă că puneți degetele arătătoare și degetele mari ale ambelor mâini împreună pentru a forma un triunghi chiar sub stern. Faceți flotări pe banca de exerciții.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Faceți flotări pe un scaun este, de asemenea, un exercițiu popular pentru a ajuta la dezvoltarea bicepsului, precum și pentru a rezolva mușchii mari ai pieptului și umărului. Pentru acest exercițiu, aveți nevoie doar de o bancă sau platformă, deși puteți folosi și un scaun de bucătărie.

Video: How to Track Progress when Lean Bulking 2021, Iunie

Cum se fac flotări pe un scaun: Așezați-vă în poziție verticală pe marginea unei bănci sau a unui scaun, îndreptați-vă picioarele în fața dvs. Folosiți mâinile pentru a apuca marginea scaunului, cu degetele întinse cu fața în jos.

Glisați-vă încet de pe scaun fără a vă mișca picioarele. Coborâți încet corpul până la podea, menținând spatele drept, până când brațele formează un unghi de 90 de grade.

Puncte de reținut

Îndreptați-vă brațele și împingeți-vă corpul pierde grăsimea de braț fără greutăți în poziția inițială. Variantă: Pentru a crește dificultatea acestui exercițiu, așezați-vă picioarele pe un al doilea scaun. Exersează bicepsul. Bicepsul curl este unul dintre cele mai elementare exerciții de ridicare a greutăților, care vă ajută să vă dezvoltați forța brațelor și să arătați mai bine în mânecile scurte. Exercițiile de curlare a bicepsului care vizează bicepsul sunt unde se controlează flexia cotului.

  • Executând flotări în mod regulat, în paralel cu o alimentație potrivită, vei reuși să scapi de grăsimea de pe mâini.
  • Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor
  • Cum să ardeți articolul de grăsime corporală
  • Cum se elimină excesul de grăsime de pe brațe: 15 pași (cu fotografie) - Sfaturi -
  • 15 exerciții de brațe fără greutate pentru a pierde rapid grăsimea brațului acasă
  • Pierde greutatea rapidă pentru ivf
  • Nu rezistați la antrenamentul de rezistență Exercitarea este vitală pentru a pierde grăsimea din burtă.

Pentru a face acest exercițiu, aveți nevoie de un set de gantere care cântăresc kg pe fiecare parte. Țineți gantere în fiecare mână și stați în poziție verticală, cu picioarele la lățime de șold.

pierde grăsimea de braț fără greutăți

Relaxați-vă brațele pe lateral cu palmele îndreptate în față. Ținând coatele lângă osul șoldului, ridicați încet ambele gantere în sus până când antebrațele aproape vă ating pieptul.

Pierde grăsimea din burtă cu cardio

Coborâți încet ganterele înapoi în poziția inițială, menținând tensiunea în biceps. Încercați să mențineți o postură corectă pe tot parcursul, menținându-vă spatele drept și stomacul înfipt. Variantă: Dacă sunteți membru al sălii de gimnastică, puteți găsi role pentru biceps, care vă ajută, de asemenea, să vă antrenați același grup muscular ca și utilizarea ganterelor.

Dacă este prima dată când practici bicepsul acasă, poți folosi o sticlă de apă standard de jumătate de litru.

pierde grăsimea de braț fără greutăți

Așezați-vă într-un scaun împingând greutăți. Acesta este un exercițiu conceput pentru a întări partea superioară a corpului, vizând bicepsul, împreună cu mușchii pieptului și umărului.

Pentru a vă întinde pe un scaun cu bilă aveți nevoie de o bilă și o bancă de exerciții.

pierde grăsimea de braț fără greutăți

Așezați bara pe scaunul din fața scaunului și montați greutățile corespunzătoare. Ar trebui să alegeți o greutate care este suficient de dificilă, dar care poate efectua încă 8 repetări fără odihnă. Pentru început, bara în sine fără gantere poate fi suficient de grea pentru ao face.

Reducerea grăsimii din burtă

Așezați-vă plat pe un scaun într-o poziție naturală, cu picioarele pe podea și umerii atingând scaunul. Ridicați mâna pentru a apuca bara cu o mână încleștată, cu mâinile la distanță de umeri. Unii culturisti preferă pumnii largi, dar dacă brațele sunt la distanță de umeri, greutatea este pe biceps. Folosiți-vă mușchii abdominali și ridicați încet greutatea de pe suport. Poziționați bara chiar deasupra pieptului și îndreptați-vă brațele.

Coborâți încet bara până la piept și îndoiți coatele în lateral. Inspiră în timp ce cobori ganterele.