Pierdere în greutate jicama - Nutriție Informații despre Jicama

Jicama pentru pierderea în greutate

jicama pentru pierderea în greutate

Marea sursă de fibre prebiotice Deși este o legumă rădăcină, jicama este surprinzător de scăzută în amidon, zahăr și carbohidrați în comparație cu alte legume precum cartofii, napii, sfecla și rutabaga. Fibra Jicama conține un tip benefic de carbohidrați fructan prebiotic numit inigul oligofructoză.

Deoarece este indigestibil în tractul digestiv uman jicama pentru pierderea în greutate fermenții din intestin, se consideră că inulina are jicama pentru pierderea în greutate calorii, dar beneficiază organele digestive și, prin urmare, întregul corp inclusiv sistemul imunitar în câteva moduri diferite.

Fructanele de tip inulină se găsesc jicama pentru pierderea în greutate rădăcinile plantelor, cu conținut ridicat de fibre inclusiv jicama sau rădăcina de cicoare. Studiile arată că acestea se rezidă în intestin și fermentează pentru a produce un procent mai mare de populații de bacterii, inclusivbifidobacterii. În proces, se formează compuși benefici numiți butirat, acid lactic și SCFA.

Cercetările sugerează că fructanele de tip inulină au proprietăți anticarcinogene și anticancerigene, inclusiv oferind protecție împotriva cancerului de colon. De asemenea, pot stimula pozitiv sistemul imunitar, pot sprijini controlul greutății și multe altele.

Susține pierderea în greutate și controlul zahărului din sânge De ce este bun jicama pentru diabetici? Fiind un vegetal bogat în fibre, jicama are și un indice glicemic scăzut și, prin urmare, este o alegere excelentă pentru legume amidonice pentru oricine se luptă să-și echilibreze glicemia. Poate fi de asemenea util pentru pierderea în greutate rapid.

  1. Complex de slabit ceai alevia pareri
  2. O lista de alimentatie sanatoasa pentru pierderea in greutate Pierdere în greutate jicama
  3. Britney pierde în greutate
  4. Calorii Jicama, carbohidrați și beneficii pentru sănătate, Jicama pentru pierderea in greutate
  5. Top 15 alimente naturale care plac foame Ce surse de grasime sunt bune si rau pentru diabet?
  6. Apă și pierderea în greutate, aranjarea mobilei - Jicama pentru pierderea in greutate
  7. Beneficiile Jicama pentru pierderea în greutate. 6 kg pierdere în greutate într-o săptămână

În studii, extractul de jicama a arătat efecte inhibitoare pozitive împotriva factorilor care cresc nivelul de zahăr din sânge, inclusiv hiperglicemia postprandială din reacțiile α-glucozidazei și a-amilazei. Când s-au comparat reacțiile de șoareci diabetici care au primit suplimente de jicama cu cele care nu, un studiu a constatat că o creștere a nivelului de glucoză din sânge postprandial a fost suprimată mai semnificativ în grupul jicama în comparație cu grupul de control.

Când sunt digerate, alimentele bogate în fibre se extind și în stomac și absorb apa, deci este important să vă menținem plin. Ajută la creșterea funcției imunitare Ca sursă de prebiotice valoroase, moleculele unice de fibre ale lui Jicama ajută la echilibrarea creșterii microbilor bune și rele care se află în intestine și colon.

Un procent foarte mare din sistemul imunitar - peste 75 la sută - este de fapt depozitat la nivelul tractului GI, deci funcționarea imunitară corespunzătoare depinde mult de un echilibru delicat între bacteriile care populează microbiota.

  • BENEFICIILE PENTRU SĂNĂTATE ȘI NUTRIȚIE JICAMA ȘI MODUL DE MâNCARE - - FITNESS -
  • 5 moduri cheie de a pierde în greutate

Conform rezultatelor unui British Journal of Nutrition studiu, alimentele prebiotice din plante care conțin fructani de tip inulină au proprietăți chimio-protectoare și sunt capabile să vă scadă riscul de cancer de colon.

Acestea fac acest lucru luptând cu impactul toxinelor și cancerigenelor din intestin, reducând creșterea tumorii și oprind metastazarea răspândirea. Cercetătorii au descoperit efecte naturale de combatere a cancerului de fructani de tip inulină asupra leziunilor pre-neoplazice ACF sau tumorilor în coloanele de șobolani și șoareci, în special atunci când prebioticele au fost administrate în combinație cu probiotice numite sinbiotice.

Se crede că consumul de jicama poate oferi prebiotice care ajută la îmbunătățirea protecției împotriva cancerului din cauza fermentației mediate de flora intestinală și a producției de butirat. Majoritatea jicama pentru pierderea în greutate nu mănâncă suficient de prebiotice, astfel încât includerea mai multor jicama crude în dieta dvs. Beneficiază sănătatea inimii La fel ca multe legume, jicama are o densitate ridicată de apă și nutrienți și, în alt mod, este făcută în mare parte din diferite tipuri de molecule de carbohidrați.

Jicama beneficiază de sănătate pentru pierderea în greutate

Inulina cu oligofructoză, care constituie un procent bun din fibra găsită în jicama, este legată de o sănătate cardiovasculară îmbunătățită și de capacitatea de a scădea colesterolul în mod natural. O dietă care include o mulțime de alimente bogate în fibre este capabilă să îmbunătățească sănătatea arterială și să reducă inflamația, oferind așadar protecție împotriva bolilor de inimă.

De asemenea, poate scădea riscul de apariție a sindromului metabolic, a colesterolului ridicat sau a tensiunii arteriale, a diabetului și a rezistenței la insulină. Alți nutrienți găsiți în Jicama care pot combate bolile de inimă includ vitamina C un puternic antiinflamator și care combate radicalii liberi și potasiul important pentru controlul nivelului tensiunii arteriale.

Excelent pentru digestie Legumele bogate în apă și fibre sunt recomandate pentru orice persoană care combate problemele digestive, deoarece hidratează și furnizează fibre, electroliți esențiali și nutrienți care susțin sănătatea intestinală și intestinală.

Jicama pentru pierderea in greutate. Fresh articles

Jicama este considerat de experți ca fiind un legume foarte ușor digerat, deoarece are un conținut ridicat de apă, iar conținutul său de fibre poate ameliora în mod natural constipația sau trata tratarea diareei. Jicama este, de asemenea, un aliment antiinflamator care poate reduce sclipirile în tractul GI asociate cu IBS, ulcere, sindromul intestinului scurger și tulburări digestive autoimune.

Doar o cană de jicama brută furnizează peste 40 la sută din nevoile dvs.

Vitamina C este un antioxidant crucial care elimină deteriorarea radicalilor liberi și controlează inflamația. Mâncarea a multor alimente cu vitamina C ajută la controlul inflamației, ceea ce este important pentru menținerea nivelului de stres oxidativ mai mic și pentru protejarea împotriva cancerului, jicama pentru pierderea în greutate autoimune, bolilor cardiovasculare și declinului cognitiv.

Sprijină sănătatea oaselor Inulina de oligofructoză de Jicama ajută la menținerea oaselor puternice, deoarece îmbunătățește retenția de minerale, suprimă rata de rotație a pierderilor osoase și ajută la absorbția calciului în oase.

Jicama pentru pierderea in greutate, 1. Ambalat cu substanțe nutritive

De asemenea, furnizează nutrienți importanți, cum ar fi potasiu, magneziu și mangan, care arată că sunt necesare pentru o mineralizare osoasă corespunzătoare și protejarea împotriva pierderilor osoase sau a osteoporozei la vârste înaintate. Acesta este motivul pentru care jicama ar trebui adăugată la orice tratament naturist de dietă pentru osteoporoză.

Inrudit: Pentru ce este bun Ridichiul Daikon? Nutriție, beneficii și rețete Cum să mănânci Cum are jicama pentru pierderea în greutate jicama?

Pierdere în greutate jicama, Macronutrienți și calorii

Este ușor dulce, crocant și ușor, astfel încât poate fi consumat crud sau gătit. Are o textură mai crocantă și mai ușoară decât majoritatea vegetalelor rădăcinoase, deoarece este mai mare în apă și mai mică în amidon. Seamănă foarte mult cu un nap, dar are un gust și o senzație mai aproape de un măr.

Alegeți soiuri cu conținut scăzut de grăsimi, simple pentru a evita zaharurile adăugate și adăugați fructe proaspete. Sau preparați o omletă sau un amestec cu spanac, roșii și ciuperci pentru cină. Dacă vă urmăriți colesterolul, folosiți jumătate de albușuri în amestec. Pâine integrală Cerealele integrale rămân cu tine mai mult decât făina albă, care pierde nutrienți și fibre în procesul de rafinare. Citiți eticheta pentru a vă asigura că primul ingredient enumerat este un cereale integrale, cum ar fi grâul sau ovăzul.

Dacă sunteți familiarizați cu perele asiatice sau cu castanele de apă folosite în gătitul asiatic, vă puteți imagina senzația de jicama și gustul destul de asemănător - cu un interior alb, crocant, oarecum suculent. Căutați becuri întregi de jicama la supermarketurile mari și la magazinele alimentare latino-asiatice.

Vrei să cumperi jicama atunci când se simte ferm, arată de culoare galben până la bej și nu are nicio vânătaie. Odată ajuns acasă, păstrați jicama de preferință netăcută într-un loc răcoros și întunecat. La fel ca și alte legume rădăcinoase, nu se va strica timp de câteva săptămâni atunci când este lăsat întreg în frigider, dar odată ce l-ați tăiat, încercați să îl utilizați în câteva zile înainte de a se usca.

Păstrarea la îndemână a jicama pentru pierderea în greutate bețe de jicama pre-tocate, prăjite sau feliate este chiar o modalitate inteligentă de a înlocui unele dintre boabele procesate din dieta ta.

Pentru a folosi această legumă, trebuie mai întâi să îndepărtați pielea fermă. Spre deosebire de alte legume rădăcinoase, cum ar fi cartofii care au piei comestibile, cojile sunt greu de digerat și chiar conțin un tip de moleculă numită rotenonă care ar trebui evitată. Din fericire, nu trebuie să fie gătit pentru a se bucura de el, așa că îl puteți decoji, tăiați partea jicama pentru pierderea în greutate sau inferioară pentru a crea o suprafață plană, apoi puteți să o tăiați în fâșii sau cuburi cu un cuțit ascuțit.

Dacă faceți bucăți fierte, aduceți apa la fierbere la foc mediu și gătiți 10 minute până când jicama este mai puțin crocantă. Se scurge și se toacă cu ingrediente precum uleiul de măsline, ardeiul, praful de usturoi, pulberea de ceapă, sarea etc. Dacă faceți cartofi prăjiți, așezați într-un singur strat pe o foaie de copt pregătită și coaceți timp de de minute sau până când sunt crocanti la ° F, întorcând la jumătatea.

Ce fructe sau legume puteți folosi ca înlocuitori de jicama? Merele, perele, napii, sfecla aurie și castanele cu apă fac din toate subs.

Jicama: plin de fibre prebiotice, ajută la pierderea în greutate

Unele dintre utilizările sale populare includ muratul în oțet de orez și sare în Filipinetransformându-l în bagoong pastă de creveți, amestecând-o în bare de fructe sau salată picantă de fructe și chiar coacerea și îndulcirea acesteia pentru a fi folosită ca ingredient în plăcintă în Vietnam.

Puteți folosi stick-uri de jicama crude pentru a vă înfunda în Guacamole sau hummus în loc de chipsuri. Aruncați câteva felii în salata dvs. Faceți o salată de jicama folosind felii subțiri precum ar fi de fenicul, amestecate cu alte verzi.

Bucăți subțire de jicama cu o felie de mandolină pentru a face cartofi prăjiți jicama sau coaceți ușor felii largi pentru a face tortilla sau chipsuri jicama. Adăugați-l crud la salsa de casă sau folosiți cip jicama în locul chipsurilor de porumb.

jicama pentru pierderea în greutate

Adesea folosit în rețetele mexicane, aromele sale se combină foarte bine cu avocado bogat în beneficii, sare de mare, ardei de tot felul și var. De asemenea, funcționează bine cu mere sau pere, arome asiatice precum sos de soia sau ghimbir, portocale și ingrediente mediteraneene precum usturoi și arpagic.

Încercați să adăugați jicama la unele dintre aceste jicama pentru pierderea în greutate ușoare și sănătoase: Reteta de mansa avocado Salsa Rețetă de salsa de tomate chunky 36 de rețete Taco de top cu jicama slaw Reteta de cartofi dulci si sfecla de marunt Gânduri finale Ce este jicama?

jicama pentru pierderea în greutate

Este o legumă rădăcină care poartă mai multe nume din întreaga lume, cum ar fi boabele de yam și cartoful mexican. Are asemănări cu napi, castane cu apă și mere din punct de vedere al texturii, aspectului și gustului său. Beneficiile nutriției jicama includ: furnizarea de prebiotice o fibră vegetală care stimulează creșterea și activitatea bacteriilor bune din intestinfibra, vitamina C, potasiu, magneziu și mangan.

Are un conținut scăzut de calorii, bogat în umplere de fibre și apă și un bun mod de a crește aportul de antioxidanți.