Meniu cont utilizator

Macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie

Referințe X este un "wiki"; asta înseamnă că multe dintre articolele noastre sunt rezultatul colaborării mai multor autori. Pentru a crea acest articol, 6 persoane, unele anonime, au lucrat pentru a-l edita și îmbunătăți în timp. Există 11 referințe citate în acest articol, care pot fi găsite în partea de jos a paginii. Acest articol a fost vizualizat de 30 ori În acest articol: Stabilirea unui obiectiv rezonabil Înțelegerea tiparului actual de nutriție Alți factori Exercițiu Calculați pierderea de grăsime Mențineți greutatea Afișați încă Afișați mai puțin Referințe la articole corelate Nu există alternative: pierderea grăsimii corporale este o muncă grea care se agravează și mai mult atunci când luați în considerare numeroasele diete ale moftului.

Vestea bună este că în spatele fiecărui plan de dietă există o știință simplă: pentru a pierde grăsimi, trebuie să consumi mai multe calorii decât adaugi. Determinarea numărului de calorii și a alimentelor pe care le consumați poate fi confuz, macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie nu înșelător.

Citiți mai jos pentru o abordare flexibilă, științifică și realistă a greutății. Indicele de masă corporală sau IMC este un număr derivat din înălțime și greutate, care indică un procent corect de grăsime.

macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie cum pot să mi pierd grăsimea subțire

Este folosit de medic pentru a determina cât de mult ar trebui să cântăriți pentru a fi în formă. Determinați IMC ideal. Sub 18,5 ani aveți o greutate subponderală. Între 18,5 și 24,9 ești normal. Un IMC între 25 și 29,9 este supraponderal, peste 30 de ani sunteți obezi.

Câte grame de proteina - carbohidrati - grasime iti trebuie?Afla aici. Cea mai buna metoda posibila

Ar trebui să aveți o greutate care să vă mențină IMC între 18,5 și 24,9. Gândește-te de ce vrei să slăbești. Este pentru sănătate, deșertăciune? Gândește-te care este obiectivul tău final și notează-l.

Puneți-l acolo unde îl puteți vedea în mod regulat, cum ar fi pe frigider, oglinda de baie sau pe computer. În ciuda tuturor reclamelor din lume, nu puteți pierde în greutate în anumite zone cu excepția liposucției.

Cum să pierzi grăsimea corporală (femei)

În schimb, pentru a scădea grăsimea în zonele cu probleme șolduri, coapse sau stomac trebuie să scăpați peste tot.

Și singura modalitate este de a consuma mai multe calorii decât macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie introduse. Publicitate Calculați un obiectiv de calorii sănătoase Calculați rata metabolică bazală MB. Acestea sunt caloriile pe care le ardeți zilnic pentru funcții metabolice de bază, cum ar fi respirația, digestia etc. Este un calcul determinant în scopul aportului caloric. Exemplu: înălțime 1,70, greutate 60,7, 30 ani, feminin.

Calculați numărul total de calorii arse pe zi.

macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie wolfberries și pierderea în greutate

Dacă sunteți sedentar, înmulțiți cu 1,2. Dacă sunteți moderat activ, înmulțiți cu 1. Dacă sunteți foarte activ, înmulțiți cu 1,5. Numărul rezultat este o estimare a caloriilor pe care le arzi în fiecare zi. Exemplu: dacă sunteți femeia din exemplul de mai sus, cu un MB de ,5 și aveți un stil de viață activ, va trebui să vă înmulțiți cu 1,4. În acest caz, ar trebui să arzi în jur de calorii pe zi.

  1. Alimente cu lipide, carbohidrati si proteine sanatoase | sipca-metalica-gard.ro
  2. Acasă Sfaturi Cum să pierzi grăsimea corporală femei Cum să pierzi grăsimea corporală femei Nu exită altă cale, pierderea grăimii corporale ete o muncă grea și e complică și mai mult prin numeroaele opțiuni dietetice care concurează pentru atenția ta.
  3. Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii.
  4. Cât de repede să pierzi grăsimea
  5. Bodysuit pentru pierderea în greutate
  6. Corpul studio subțire brno

Calculați obiectivul caloric. Pentru a face calculul, înmulțiți câte calorii ardeți pe zi obținute în calculul de mai sus cu 0, Exemplu: Dacă sunteți femeia de mai sus, ardeți aproximativ calorii pe zi, deci ar trebui să mâncați între x 0,70 și x 0,85 calorii pe zi.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Publicitate Aflați nevoia de macronutrienți Calculați câtă proteină aveți nevoie. În general, ar trebui să consumi între 0,5 și 0,77 grame la g de greutate corporală. Cu cât ești mai activ, mai ales dacă faci exerciții intense, cu atât ar trebui să ingerezi mai multe proteine.

Proteinele îți repară mușchii pe măsură ce îmbătrânești și faci mișcare.

Deci, dacă doriți să fiți slabi și tonifiați și nu slabi și slabi, asigurați-vă că primiți suficiente proteine. Exemplu: Dacă cântăriți 60,7 kg, ar trebui să înmulțiți greutatea cu 0,5 pentru cea mai mică valoare 30 de grame pe zi.

Înmulțind 60,7 kg cu 0,77 se va găsi valoarea maximă a proteinelor zilnice 46,7.

macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie cum să pierzi grăsimea coapsei pentru fată

Pentru a converti grame în calorii, există 4 calorii pe gram de proteine. Deci, pentru a converti grame în calorii, înmulțiți pur și simplu cu 4. Calculați cât de pierderea în greutate după oprirea pregabalinului grăsime veți avea nevoie pe zi.

macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie super b pierdere complexă de greutate complexă

Când urmează o dietă, este adesea tentant să tăiați aproape toate - dacă nu chiar toate - grăsimile. Cu toate acestea, grăsimea este necesară pentru sănătatea pe termen lung. Acesta servește la construirea țesuturilor și pentru producerea corectă de hormoni.

Planul nutrițional al femeilor pentru a se tonifica și a pierde grăsimea

A nu obține suficient poate afecta pierderea în greutate - ca să nu mai vorbim că ți-ar fi cu adevărat foame. Pentru a calcula câte calorii din grăsime puteți lua, înmulțiți obiectivul zilnic cu 0,20 și 0, Exemplu: Dacă intenționați să urmați o dietă de de calorii, înmulțiți x 0,20 pentru de calorii și x 0,35 pentru de calorii.

  • Eco slim w tvn
  • Cum să pierzi grăsimea corporală (pentru femei) - Enciclopedie

Din aceasta veți înțelege că, pentru o dietă de calorii pe zi, trebuie să fie grăsimi. Pentru a calcula câte grame de grăsime ar trebui să consumi, știi că fiecare gram de grăsime macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie 9 calorii. Deci, pentru a converti, împărțiți la 9. Exemplu: Începând cu cele de mai sus, știți că veți urma o dietă de de calorii pe zi și că ar trebui să primiți de calorii din grăsimi.

Prin urmare, va trebui să consumați între 37 și 65 de grame de grăsime pe zi. Calculați de câte carbohidrați aveți nevoie. Ele servesc pentru a da energie. Deci corpul tău nu are absolut nevoie de el. În schimb, cantitatea necesară va fi calculată pe baza caloriilor rămase în dietă odată luate în considerare proteinele și grăsimile. Exemplu: Sunteți o femeie de 60,7 macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie în vârstă de 30 de ani, care va consuma o dietă de de calorii pe zi.

Pe de altă parte, grăsimile se ridică la de calorii.

Despre nutritie Cum faci diferenta intre grasimile bune si cele rele? Aceeasi intrebare este valabila si pentru carbohidrati si proteine. Aceste alimente, cunoscute drept macronutrienti, sunt categoriile de nutrienti de care oamenii au nevoie. Ele furnizeaza corpului energie si ii permit sa isi desfasoare multe functii biologice normale.

Deci restul vor fi carbohidrații. Pentru a schimba caloriile carbohidraților în grame amintiți-vă că există 4 calorii pe gram macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie carbohidrați.

Deci, pentru a converti caloriile în grame, împărțiți la 4. Publicitate Metoda 2 din 6: Înțelegerea tiparului actual de nutriție Țineți o evidență a ceea ce mâncați. Folosiți prima săptămână pentru a vă analiza obiceiurile curente. Pentru a face acest lucru, țineți un jurnal alimentar. Înregistrați tot ce mâncați și beți timp de o săptămână, inclusiv gustări și porții. În timp ce notezi totul, notează-ți și starea de spirit.

Va trebui să căutați modele. Mănânci când ești obosit, trist, deprimat? Dacă te simți mâncând când te simți instabil din punct de vedere emoțional, ține cont de asta.

Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

Nu trebuie să vă întoarceți la vechile obiceiuri fără să vă dați seama. Determinați aportul caloric curent. După o săptămână de notare, analizează cât mănânci.

Folosiți un site online gratuit pentru a afla câte calorii consumați.

macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie pierde grăsimea de burtă inferioară

Faceți un total săptămânal. Apoi împărțiți acest număr la 7 și veți avea media zilnică. Aflați aportul mediu de macronutrienți. Folosiți un site de nutriție gratuit pentru a afla câți macronutrienți sunt în alimentele pe care le consumați.

Cum să pierzi grăsimea corporală (pentru femei)

Este important să cunoașteți cantitatea de macronutrienți pentru a reduce caloriile potrivite și a vă menține sănătos. Planificați-vă dieta. Acum, că aveți o țintă calorică și o serie de macronutrienți și ați analizat vechile obiceiuri alimentare, gândiți-vă cum să tăiați și ce să schimbați pentru a vă atinge obiectivul.

Va dura ceva timp, așa că jucați-vă cu meniul și calculați caloriile conținute în macronutrienți. Găsiți dieta care se potrivește gusturilor și stilului dvs.

Cum să pierzi masa de grăsime corporală. Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi – Think Eat Lift

Publicitate Metoda 3 din 6: Alți factori Incorporează alimente bune. Sursele bune de lipide grăsimi sunt migdalele, arahidele, semințele de in, semințele de chia, gălbenușurile și uleiul de măsline.

Sursele bune de carbohidrați carbohidrați includ carbohidrați nerafinați, cum ar fi cartofii dulci, orezul brun, fructe, ovăz, tărâțe, germeni de grâu, burghul, fasole și legume. Tăiați totul rafinat. Pâine, produse de patiserie, paste, fast-food și produse congelate sau preparate. Motivul este triplu: În primul rând, alimentele rafinate sunt de obicei macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie în calorii și sărace în nutrienți.

macronutrienți pentru pierderea de grăsime femeie sirop de anghinare pentru slabit

În al doilea rând, carbohidrații au de obicei indici glicemici ridicați, ceea ce implică vârfuri de insulină care promovează creșterea în greutate - și nu de asta aveți nevoie dacă doriți să slăbiți. În al treilea rând, produsele rafinate nu conțin multă fibră, ceea ce ar putea duce la foamete. Încercați să implicați prietenii și familia.