Rezistenţa la pierderea în greutate: adevăr sau mit?

Pierderea în greutate folosind datele

pierderea în greutate folosind datele

Rezistenţa la pierderea în greutate: adevăr sau mit? Este rezistenţa la pierderea în greutate cu adevărat reală? Noile studii confirmă acest lucru!

Ce determina scaderea inexplicabila in greutate

Bianca Poptean Ce se întâmplă atunci când încearcăm să slăbim, dar orice am face, acest lucru nu devine realitate? Adică mâncăm sănătos, facem sport în mod regulat, gândim pozitiv, dar kilogramele se încăpăţânează să rămână pe loc? Ca şi în cazul bolilor cronice, obezitatea în sine poate fi o rezistenţă a organismului la schimbare.

Acesta este un fenomen diferit de dificultatea de a păstra greutatea după ce ai slăbit, deşi există anumite similitudini.

Date uscate pentru pierderea în greutate

Una dintre speranţele care s-au născut odată cu finalizarea unui proiect ce urmărea genotipul uman la nivel global a fost faptul că oamenii de ştiinţă ar putea identifica o genă sau mai multe care să explice pierderea în greutate folosind datele ce unii oameni dezvoltă obezitate.

În timp ce un număr de gene pot contribui la creşterea în greutate sau la pierderea în greutate em ingles pierderii în greutate, variaţia genetică nu explică epidemia de obezitate. Cu toate acestea, mulţi factori cheie de mediu contribuie la obezitate sau rezistenţa la slăbit, în special alimentaţia şi activitatea fizică. Matematic, pierderea în greutate ar trebui să fie simplă şi uşor de realizat cu un deficit de pierderea în greutate folosind datele, dar de multe ori nu este.

Va ajuta datele în pierderea în greutate

Pierderea în greutate fie startul sau menţinerea acesteia este dificilă la niveluri biologice, comportamentale şi psihologice pentru o mulţime de oameni. Pur şi simplu a mânca mai puţin nu este suficient, şi nici ajustarea macronutrienţilor nu pare să fie răspunsul, atunci când vorbim de pierderea medie în greutate.

pierderea în greutate folosind datele

Recomandări Adele dezvăluie cum a slăbit — dieta cu sirtuină Regula celor 3. Acest principiu este simplu. O problema fundamentală, cu toate acestea, constă în calcularea deficitului de energie necesară pentru un individ.

De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate

Pierderea în greutate depinde de calcularea corectă a caloriilor de care persoana are nevoie pentru a-şi menţine greutatea corporală actuală. Nu există metode care pot face acest lucru cu o precizie rezonabilă în afara unui cadru de cercetare.

Meditatie cu Arhanghelul Mihail si Rafael pentru eliberarea excesului de greutate beta

De fapt, cei mai mulţi oameni pierd în mod substanţial mai puţin din greutate decât suma prezisă de regula celor 3. Pierderea în greutate nu se întâmplă într-un mod liniar, ci mai degrabă arată o relaţie curbilinie în cazul în care încetineşte cu timpul. Microbiomul intestinal Faptul că obezitatea nu ţine doar de calorii este probabil cel mai evident la persoanele ale căror corpuri manifestă rezistenţă la pierderea în greutate.

pierderea în greutate folosind datele

Tot mai multe dovezi susţin ideea că nu putem atribui prevalenţa crescută a obezitatii numai la schimbările genomului uman, schimbarea obiceiurilor alimentare sau reducerea activităţii fizice în noastră de zi cu zi.

O explicaţie alternativă ar putea consta în importanţa microbiomului intestinal.

pierderea în greutate folosind datele

Cercetările sugerează faptul că microbiomul intestinal joacă un rol important în extragerea caloriilor din alimente şi în stocarea şi arderea acestora. În unele studii pe rozătoare, microbiomul intestinal s-a dovedit vital în capacitatea animalului de a obţine energie din produsele alimentare şi a jucat un rol important în depozitarea grăsimilor.