Carne de vită pentru pierderea de grăsime, Lista produselor dietetice pentru scăderea în greutate

Cum să pierzi feminina de grăsime de vițel

Carnea precum carnea de vită este compusă în principal din proteine.

Conținut caloric

Proteinele animale sunt de obicei de înaltă calitate, conținând toți cei nouă aminoacizi esențiali necesari pentru creșterea și întreținerea corpului 3. Aminoacizii sunt elementele constitutive ale proteinelor și sunt foarte importante pentru sănătate.

Când este combinat cu antrenamentul de forță, ajută și la menținerea și construirea mușchilor 3.

cum să pierzi feminina de grăsime de vițel

Carnea de vită conține cantități variate de grăsime - numită și seu de vită. Pe lângă îmbunătățirea gustului, grăsimile cresc semnificativ conținutul de calorii din carne.

  • Cătină de mare pentru pierderea în greutate
  • Cel mai bun teanc de arzător cu anavar
  • Pagina principala Pierderea de grăsime?

Cum să pierzi feminina de grăsime de vițel de grăsime din carne de vită depinde de nivelul de tăiere și vârsta animalului, rasa, sexul și furajele.

Carnea procesată, precum cârnații, are tendința de a avea un conținut ridicat de grăsimi. Carnea de vită este compusă în principal din grăsimi saturate și mononesaturate, prezente în cantități aproximativ egale.

cum să pierzi feminina de grăsime de vițel

Acizii cum să pierzi feminina de grăsime de vițel principali sunt acidul stearic, acidul oleic și acidul palmitic 3. Carnea provenită de la rumegătoare, cum ar fi vacile și oile, conține, de asemenea, grăsimi trans, cunoscute sub numele de grăsimi trans pentru rumegătoare 5.

2 răspunsuri

Spre deosebire de analogii industriali, grăsimile trans naturale nu sunt considerate dăunătoare sănătății. Cel mai frecvent este acidul linoleic conjugat CLAcare se găsește în carne de vită, miel și produse lactate 5, 6. CLA a fost legată de o varietate de beneficii pentru sănătate - inclusiv pierderea în greutate. Cu toate acestea, dozele mari din suplimente pot duce la efecte metabolice dăunătoare 7, 8, 9, 10, Proteina din carne de vită este foarte hrănitoare cum să pierzi feminina de grăsime de vițel poate ajuta la menținerea și creșterea mușchilor.

Carnea de vită conține cantități variate de grăsimi, inclusiv CLA, care a fost legată de beneficii pentru sănătate. Vitamine si minerale Există multe vitamine și minerale în carnea de vită: Vitamina B Alimentele de origine animală, cum ar fi carnea, sunt singurele surse dietetice bune de vitamina B12, un nutrient important care este important pentru formarea sângelui, precum și creierul și sistemul nervos.

Carnea de vită este foarte bogată în zinc, un mineral important pentru creșterea și întreținerea organismului.

Este posibil să slăbești rapid

Carnea este, în general, o sursă bogată de seleniu, un mineral esențial care are diferite funcții în corpul dumneavoastră Fierul abundent din carne de vită este în primul rând sub forma hemului, care este foarte eficient absorbit Niacina este una dintre vitaminele B. Are diferite funcții importante în corpul dumneavoastră. Aportul scăzut de niacină a fost legat de un risc crescut de boli cardiovasculare Vitamina B6.

Vitamina B6 este importantă pentru formarea sângelui și metabolismul energetic.

Este răspândit în alimente, prin urmare, deficitul de fosfor este rar în țările dezvoltate. Este foarte important pentru creșterea și întreținerea corpului.

Carnea de vită conține multe alte vitamine și minerale, dar în cantități mai mici. Alimentele procesate din carne de vită, precum cârnații, pot avea un conținut ridicat de sodiu sare.

Carnea este o sursă excelentă de vitamine și minerale.

Compoziție chimică

Acestea includ vitamina B12, zinc, seleniu, fier, niacină și vitamina B6. Alți compuși din carnea de vită La fel ca alimentele vegetale, carnea conține o serie de substanțe biologic active și antioxidanți care pot afecta sănătatea atunci când sunt consumate în cantități suficiente.

Unii dintre compușii mai cunoscuți găsiți în carnea de vită includ: Creatina.

Funcțional, grăsimea este considerată ca o rezervă nutrițională în organismul unui organism animal, format în principal din trigliceride, conține o cantitate mare de reziduuri de acizi grași saturați. În mod tradițional, untura cu ceapă este un simbol al bucătăriei ucrainene. Din cele mai vechi timpuri, untura de porc a ocupat un loc onorabil în meniul ucrainenilor, ba chiar și în zilele noastre, untura este considerată un produs național ucrainean.

Creatina abundentă din carne servește ca sursă de energie pentru mușchi. Culturistii iau de obicei suplimente de creatină, care pot fi benefice pentru creșterea și întreținerea mușchilor 15, Taurina, care se găsește în pește și carne, este un aminoacid și antioxidant și este adesea utilizată în băuturile energizante.

cum să pierzi feminina de grăsime de vițel

Este produs de corpul dumneavoastră și este important pentru funcția inimii și a mușchilor 17, 18, Glutationul este un antioxidant găsit în majoritatea alimentelor întregi, în special în carne.

Se găsește în cantități mai mari la vacile hrănite cu iarbă carne de vitămai degrabă decât la boabe 20, Acid linoleic conjugat CLA. CLA este o grăsime trans rumegătoare care poate oferi beneficii pentru sănătate atunci când este consumată într-o dietă sănătoasă 7, 8. Acest compus are multe funcții în corpul dumneavoastră. Pentru majoritatea oamenilor, colesterolul alimentar are un efect redus asupra nivelului de colesterol din sânge și, în general, nu este considerat o problemă de sănătate Carnea animală, cum ar fi carnea de vită, conține o serie de bioactivi, cum ar fi creatina, taurina, CLA și colesterolul.

Ca atare, poate fi o mare parte a unei diete sănătoase.

Exerciții pentru îndepărtarea grăsimii din spate

Conține toți aminoacizii esențiali și se numește proteină completă. Sarcopenia este o problemă gravă de sănătate la persoanele în vârstă, dar poate fi prevenită sau abordată prin exerciții de forță și aport crescut de proteine. Îmbunătățirea performanței fizice Carnozina este un compus important pentru funcția musculară 24, Este produs în organismul dvs. În schimb, urmarea unei diete vegetariene stricte în timp poate duce la scăderea nivelului de carnozină musculară La mușchiul uman, nivelurile ridicate de carnozină sunt asociate cu oboseală redusă și performanță îmbunătățită în timpul exercițiului 26, 30, 31, În plus, studiile controlate arată că suplimentarea cu beta-alanină poate îmbunătăți rezistența și puterea 33, Prevenirea anemiei Anemia este o afecțiune frecventă caracterizată printr-o scădere a numărului de celule roșii din sânge și o capacitate scăzută a sângelui de a transporta oxigenul.

Account Options

Deficitul de fier este una dintre cele mai frecvente cauze ale anemiei. Oboseala și slăbiciunea sunt principalele simptome. Carnea de vită este o sursă bogată de fier - în principal sub formă de fier hem. Fierul hemic se găsește doar în produsele de origine animală, iar fierul lipsește adesea în dietele vegetariene și în special vegane Corpul dumneavoastră metabolizează fierul hemului mult mai eficient decât fierul non-hem, un tip de fier găsit în alimentele vegetale Mai multe studii arată că carnea poate îmbunătăți absorbția fierului non-hemic, chiar și în mesele care conțin acid fitic, un inhibitor al absorbției fierului 36, 37, Un alt studiu a constatat că suplimentele de carne au fost mai eficiente în menținerea stării de fier la femei în timpul exercițiilor fizice decât pastilele de fier Prin urmare, consumul de carne este una dintre cele mai bune modalități de a preveni anemia cu deficit de fier.

Pierderea în greutate în funcție de zodia

Beta-alanina sa poate reduce oboseala și poate îmbunătăți performanța fizică. În plus, carnea de vită poate preveni anemia cu deficit de fier. Boala de vită și de inimă Bolile de inimă sunt cele mai frecvente cauze de deces prematur din lume. Termenul include, de asemenea, diverse afecțiuni asociate cu inima și vasele de sânge, cum ar fi atacurile de cord, accidentele vasculare cerebrale și hipertensiunea arterială. Studiile observaționale ale cărnii roșii și ale bolilor de inimă arată rezultate mixte.

Unele studii au descoperit un risc crescut atât cu carnea roșie neprelucrată, cât și cu cea procesată, unele studii au constatat un risc crescut doar cu carnea procesată, iar altele nu au raportat nicio asociere semnificativă 40, 41, 42, Rețineți că studiile observaționale nu pot dovedi cauza și efectul. Acestea arată doar că consumatorii de carne sunt mai mult sau mai puțin sensibili la boli.