Totul despre BCAA - Myprotein Blog

Cel mai bun bcaa de ardere a grăsimilor. Tot ce trebuie sa știi despre aminoacizii BCAA

Dozajul BCAA pentru bărbați.

  • Cu mult timp în urmă nu existau articole, prieteni.
  • Nutritie Fie că vreţi să adăugaţi musculatură sau să vă definiţi, leucina pentru forţă este cel mai puternic dintre aminoacizii cu lanţ ramificat.
  • Totuși, există anumite suplimente de bază ce au rezistat testului timpului și și-au dovedit eficiența.

Când este mai bine să luați aminoacizi? Leucină și insulină - combinație puternică Materialul principal pentru construirea mușchilor este proteina, pe care sportivii sunt adesea obținuți sub formă de aditivi sportivi - proteine.

În realitate, proteina este un factor major care stimulează toate procesele regenerative. Cu privire la importanța utilizării BCAA în sporturile profesionale și cât de mult ar trebui să fie luate BTCA în zi, majoritatea stelelor de pownifting și culturism. Toate amuzele, prezentând în corpul nostru, în structura lor sunt anumite blocuri care pot fi conectate în lanț în ordine diferită. După ce a devenit toate componentele lanțului, lanțul amino este coagulat și apare procesul de sinteză a proteinei.

rasă și pierdere în greutate

În funcție de ordinea aminovistilor, un lanț specific și sunt create tipuri diferite veveriţă. Luați BCAA este necesar pentru admiterea la corpul celor trei aminoacizi cei mai importanți - valină, izoleucină și leucină.

Importanța lor se datorează structurii - nu liniar, ca în restul lanțurilor amino, dar cu ramuri care au un număr mult mai mare de opțiuni de ambreiaj pentru elemente. Proteina care se încadrează în corp este împărțită în aminoacizi. Apoi aminoacizii sunt din nou conectați la diferite aminoacepii și formează o proteină care este necesară pentru durata normală a corpului.

File de pui g - 3,88 grame de BCAA. Carne de vită slabă g - 3,65 grame de BCAA. Tilapia, somon g - 3,47 grame de BCAA. Ouă în 1 buc.

Totul despre BCAA - Myprotein Blog

Se crede că proteina perfectă în compoziție și raportul dintre aminoacizi este o proteină de ouă dintr-o singură bucată. Cercetare Potrivit cercetării, beneficiile și eficacitatea aminoacizilor sunt confirmate, dar dovada beneficiului aminoacizilor este mult mai mică comparativ cu aceeași proteină.

În funcție de obiectivele, experiența și nivelul de pregătire a unui sportiv și este necesar să se rezolve problema utilizării aminoacizilor sau proteinei. Se recomandă includerea în dieta sportivilor BCAA care au epuizat alte oportunități de creștere a mușchilor în detrimentul altor aditivi nutriționali sportivi. Critică Majoritatea studiilor care au dovedit influența BCA și beneficiul lor semnificativ în sporturile profesionale au criticat în mod repetat.

Studiile confirmă faptul că doza de BCAA după antrenamentul epuizant contribuie la prevenirea distrugerii proteinei musculare.

Acest lucru se datorează faptului că, după antrenament, rezervele de leucină și alți aminoacizi sunt reduse semnificativ, procesele de restaurare a nivelului BCAAA sunt lansate datorită distrugerii proteinelor musculare.

Un astfel de aditiv restabilește concentrația BCA și previne procesele catabolice; sinteza proteinei musculare.

55 pierde in greutate

Deoarece atunci când piscina de aminoacizi este epuizată, procesele de proteină musculară încep, utilizarea BCAA înainte și după antrenament contribuie la adăugarea bazinului de aminoacizi și, în consecință, sinteza neîntreruptă a proteinei musculare.

Dar acest lucru nu dovedește eficacitatea BTSAA, ca aditiv sportiv independent, ca sursă principală pentru sinteza proteinei musculare; BCAA ca precursori de glutamină. Beneficiile glutaminei sunt după cum urmează: mărește volumul celulelor musculare; încetinește căile catabolice; transportă azot și așa mai departe.

Compoziție BCAA

În procesul Încărcături fizice Crește nevoia de glutamină, pentru a umple rezervele care se pot datora unui anumit număr de grame de BCAAA; Cât de mult și cum să luați BCAA - răspunsul la această întrebare depinde de intensitatea exercitării fizice stimularea secreției de insulină, PI3K și sinteza proteinelor.

Insulina afectează sinteza proteinelor datorată PI3K. În absența insulinei, leucina este capabilă să activeze PI3K și să consolideze secreția de insulină. MTOR țintă cu rapamicină - proteină, care este responsabilă de reglarea sintezei proteinelor. Reglează diviziunea și creșterea celulelor. Nivelul redus al nivelului ATP mtor. Se dovedește că leucina este principalul generator de activare a mTOR. BCAA și rolul său în procesul de ardere a grăsimilor Responsabil pentru producerea de celule grase este leptinul hormonal.

Se reglementează cel mai bun bcaa de ardere a grăsimilor de apetite, consum și grad de depunere, greutatea corporală. În funcție de cantitatea de grăsime din organism, secreția de leptină va fi fie mai mare, fie mai mică.

greutatea pierde dacă

Adică, cu o cantitate mare de grăsime, nivelul secreției de leptină va fi mai mare. Când un bărbat este "stă" pe o dietă, corpul percepe lipsa de calorii ca fiind nereușită, respectiv, va încerca să mențină rezervele depozitelor de grăsime. În acest proces, rolul principal este jucat de leptină, al cărui nivel este redus, ceea ce duce la o creștere a apetitului.

Puteți lua Bcaaa pentru a înșela corpul: utilizarea leucinei va da corpului un sentiment de sațietate, datorită care metabolismul nu suferă în timpul unei diete, iar corpul va "gândi" că există o cantitate suficientă de calorii alimente. Din acest punct de vedere, dacă BTSAA este luată în timpul unei diete și pentru a arde grăsimea, aditivul va proteja mușchii sportivi, care sunt principalii consumatori de calorii.

Luați pulbere mai bine dizolvați-o în lapte, suc sau cocktail de proteine Cum și cât de mult să luați ACA în zilele de antrenament? BCAAA trebuie luată în funcție de obiectivele stabilite în fața atletului: un set de masă musculară sau ardere a grăsimilor.

Această doză este împărțită în două sau trei recepții: înainte și după antrenament, dacă se dorește, direct în timpul antrenamentului.

Uneori se recomandă să luați un stomac gol.

mai ușor de purtat tocuri după pierderea în greutate

La arderea grăsimilor, este necesar să utilizați Bcaaa înainte de antrenament și după el. Pentru a suprima apetitul și pentru a preveni procesele catabolice, puteți lua aditivul între mese.

Câte grame de Bcaa în pudră ia dreptate? Dieta mai puternică și antrenamentul intens, cu atât cel mai bun bcaa de ardere a grăsimilor mult corpul va trebui să fie completat cu aminoacizi. În funcție de producție, se recomandă utilizarea formularului de eliberare a aditivilor și a greutății corporale să se utilizeze de la 10 la 30 de grame de BCAA.

BCAA capace de la Nutriție optimă. Utilizarea BCAA nu este recomandată pentru intoleranța componentelor individuale ale aditivului. Se crede că supradozajul poate afecta nivelul hormonului serotonin.

Concluzie Astfel, utilizarea unei utilizări de aminoacizi în sport este indiscutabilă, dar este încă mai recomandată pentru sportivii care se angajează profesional și de mult timp. Pentru cei care sunt interesați de sport mai mult "pentru ei înșiși", este preferabil să se aleagă proteina, care conține, de asemenea, o anumită cantitate de aminoacizi esențiali.

Dacă un organism de aminoacizi se produce, 9 persoane primesc cu alimente. Ar părea de ce am nevoie de BCAA eng. Aminoacizi lanțuri ramificate când puteți mânca carne, ouă, produse lactate și obțineți rata de zi cu zi Proteină. Cu toate acestea, culturistii si powlifters au nevoie de o nevoie pentru asta uneori.

Pentru ce sunt aminoacizii?

Pentru ca organismul să primească pe deplin lizină, valină, sportivii izoleucini sunt oferite în plus pentru utilizare nutriție sportivă. Acești 3 acizi esențiali se caracterizează printr-o grilă moleculară și structura unui lanț alifatic lateral. Fiecare dintre ele îndeplinește anumite funcții. Izoleucină - Sursa de energie. Dezavantajul duce la K. Contribuie la vindecarea fibrelor de microtrază obținute după formare de putereCrește rezistența corpului.

Sprijină schimbul de azot, accelerează regenerarea, împiedică denaturarea distrugerea proteinei.

Leucină Stabilizează nivelul de glucoză, spank sinteza hormonului de creștere, reînnoirea și țesuturile celulare. Baa Leucina dă energie, îmbunătățește efectul restului. Pentru a le transforma în pulberi și comprimate utilizarea 4 moduri: extracţie; chimic; sinteza enzimatică.

Beneficiile suplimentarii cu BCAA

Ultimele două tehnologii sunt rareori utilizate. Exploatarea în principal metoda de biocertație. Un aminoacizi indispensabili sunt obținuți pe baza acizilor de la egal și aspartic și anumite tipuri de tulpini.