Distribuțiile de macronutrienți pentru a pierde în greutate o metodă magică

Pierderea în greutate macros endomorf. 11 Endomorfi ideas | fitness, tipuri corporale, sănătate și fitness

Macronutrienții și pierderea în greutate: ce să înțelegem Ce sunt macronutrienții? Cum să vă distribuiți macronutrienții pentru a slăbi în mod eficient?

Alege-ți înțelepciunea Carbs Ai tendința să crești în greutate cu ușurință, în special în corpul tău inferior? Dacă dieta dvs. Tipul corpului endomorf este predispus la creșterea în greutate. Metabolismul său lent și apetitul mare fac dificilă menținerea slabă, dar permite și creșterea rapidă a mușchilor și a forței.

Sau câștigă mușchi în mod optim? Când începem o dietă sau un program de construire a mușchilor, începem neapărat prin schimbarea dietei.

Mai echilibrat, mai sănătos, bogat în vitamine și minerale, etc Dar ce zici de macronutrienți, care este cel mai bun raport de aplicat pentru a ne optimiza rezultatele? Proteine, grăsimi, carbohidrați Cum să treceți de la început?

Ești un endomorf?

Dacă nu ați făcut deja: răspundeți la acest mini-test care vă va permite să știți unde vă aflați și să identificați punctele pe care trebuie să le lucrați ca prioritate pentru a obține corpul dorit durata estimată: 1 min.

Ca de obicei, puteți găsi un pic de tot pe internet.

  1. Peste 40 de pierderi
  2. Pagina principala Defalcarea macronutrienților pentru scăderea în greutate: metodă magică?
  3. Multi slim krole
  4. Planul de masă endomorf pentru a vă trimite metabolismul în plină desfășurare | Yakaranda
  5. Cineva a subliniat odată un studiu acum aproximativ un an într-o secțiune de comentarii, voi încerca să-l săpar care a concluzionat că endomorfele au dobândit mai mult decât ectomorfele.
  6. Distribuțiile de macronutrienți pentru a pierde în greutate o metodă magică
  7. Macro-urile sunt doar o parte a puzzle-ului Clădire?

Deci, cum scapi de toate acestea? Cum să găsești raportul potrivit pentru TINE? Deci, acesta este primul lucru de văzut: ce aport zilnic de calorii corespunde situației dumneavoastră? Puteți găsi cu ușurință calculatoare ca acesta care vă vor oferi o primă aproximare a aportului zilnic de energie.

pierderea în greutate macros endomorf

De asemenea, această valoare nu este precisă pentru toată lumea. Aceasta este o aproximare. S-ar putea să fiți deasupra sau dedesubt în realitate.

Prin urmare, ar trebui testat și ajustat în funcție de sentimente și rezultate.

  • Cum să pierzi nhs fat fat fat
  • Macronutrienții și pierderea în greutate ce să înțelegem

Ceea ce ne-ar oferi, de exemplu, aproximativ de calorii pe zi pentru o persoană cu cheltuieli energetice de de calorii pe zi. Datorită acestui deficit caloric, sunteți acum pe drumul cel bun pentru a slăbi în mod eficient. Dar hei, acesta este doar pasul de bază. Pentru ca pierderea în greutate să fie eficientă și rezultatele să fie acolo mai repede, trebuie să vă uitați la macronutrienți.

Pentru a le distribui astfel încât să ne optimizăm rezultatele. Multe lucruri vă vor influența distribuția ideală a macronutrienților. Morfologia, metabolismul, activitatea fizică, obiceiurile alimentare, Pe deasupra, Pe măsură ce corpul și obiceiurile tale se schimbă și ele, se va schimba și distribuția ideală. De aici și apariția platourilor, unde încetinirea pierderii în greutate pe care o observăm după un timp - care se poate datora pierderea în greutate macros endomorf altor fenomene.

Hipnoza pentru controlul greutatii - psihoterapie hipnotica

În plus, cazul dvs. Și, prin urmare, veți avea mai multe dificultăți în a descoperi raportul ideal. Complicat toate acestea, nu? Problema este că nu este o știință exactă. Ca și în cazul deficitului de calorii, tot ce putem oferi este o aproximare. Cu siguranță, această aproximare va fi aproape de realitate pentru o mulțime de oameni.

Dar vor exista întotdeauna cazuri speciale care sunt mai complexe decât altele.

planul de masă pentru Endomorfi

Astfel, ne îndreptăm treptat către o nouă ramură a nutriției: macro-morfo-nutriția nu există cu adevărat ca termen și nu are nicio legătură cu morfo-nutriția, care este foarte discutabilă.

Acest termen înseamnă că raportul macronutrienților va varia în funcție de morfotipuri. Fiecare tip de morfologie denotă o reacție diferită la diferiți macronutrienți. Iată cele 3 tipuri teoretice de morfologii cunoscute: mai ales pierderea în greutate macros endomorf nu fie luat la propriu, acesta este doar o bază pentru muncă, despre asta vom vorbi mai târziu Ectomorf: Subțire în mod natural, cu o cutie toracică îngustă.

Ectomorfe poate mânca mult fără să se îngrășeze mult. De asemenea, planul lor de dietă ar trebui să fie destul de caloric, cu o mulțime de mese și bogat în carbohidrați.

Este posibil să arzi grăsimea localizat?

Putem deduce că ectomorfii au un toleranță ridicată la carbohidrați și metabolism rapid. Acestea sunt datele care ne interesează, deoarece vorbim despre pierderea în greutate mai mult decât despre creșterea în greutate.

Pagina principala Care este raportul magic de macronutrienți pentru pierderea de grăsime? Încerc să pierd niște grăsimi, dar oriunde merg să caut informații utile, primesc puncte de vedere contradictorii cu privire la raportul adecvat de macronutrienți. Există un răspuns corect?

Mesomorf: Mesomorfii sunt natural musculos si atletic. Acest morfotip are destul de multe avantaje: nu are nu este nevoie de o dietă strictă, trebuie doar să mănânce o dietă sănătoasă și echilibrată.

pierderea în greutate macros endomorf

Are și un ușor de câștigat masă sau de uscat. Aproape doar modularea caloriilor dvs. El absoarbe și asimilează foarte bine proteinele. Excesul de carbohidrați îl face să îngrășeze destul de ușor.

pierderea în greutate macros endomorf

Deci au o toleranță moderată la carbohidrați precum și un metabolism mediu. Endomorf: În mod natural larg și gros, endomorful are o bază mare ușurința de a câștiga masă musculară. Cu toate acestea, dacă nu este atent, va avea și el tendinta de a lua multa grasime în același timp. Endomorfii au o toleranță scăzută la carbohidrați precum și un metabolism lent.

În plus, endomorful nu are o sensibilitate optimă la insulină, ceea ce scade eficiența alimentării cu nutrienți musculari. Excesul de nutrienți utilizat pentru producerea de țesut adipos - grăsime. Prin urmare, endomorful trebuie să-și reducă cantitatea totală de carbohidrați și să-i mărească calitatea - pe lângă limitarea aportului de grăsimi, acest lucru va preveni retenția de apă, care este importantă pentru acest tip de corp.

Doar o bază de lucru, pentru a începe undeva în funcție de situația ta. Raportul ideal de macronutrienți va varia, de asemenea, pe măsură ce progresați: Învățând despre clasificarea morfotipurilor, putem fi conduși mănâncă bucătăria slabă pentru a pierde în greutate credem că apartenența la o astfel de categorie ne face neeligibili pentru anumite tipuri de fizică.

Pierderea de grăsime somatotip

E greșit. Oricare ar fi constituția ta, oricare ar fi situația ta actuală, ai loc de manevră, loc de îmbunătățire. Pleacă cu o anumită ușurință și în avans. Dar nu trebuie să fim descurajați pentru toate acestea.

  • Pierdere în greutate super hdx
  • ALIMENTE DIETETICE PENTRU ENDOMORFE - PIERDEREA ALIMENTELOR ȘI A GREUTĂȚII -

Ce este necesar este să vă oferiți mijloacele necesare pentru a reuși: antrenați-vă în mod regulat, urmăriți-vă dieta, odihniți-vă etc. Indiferent de situația dvs. Diferențele se vor vedea în principal în viteza cu care veți ajunge la rezultat, nu în rezultatul final în sine.

Apoi, așa cum am spus mai sus: teoria morfotipurilor nu este o știință exactă.

Dacă ar exista o astfel de dietă, din ce ar fi făcută dieta? Pentru un răspuns concis la această întrebare, putem spune că nu există o dietă care să poată fi perfectă pentru toți indivizii.

Nu este în totalitate greșit - oferă o idee - dar este incomplet. În realitate, nu pierderea în greutate macros endomorf neapărat într-unul dintre cele trei morfotipuri. Realitatea este mult mai complexă decât atât. Putem fi, și este aproape întotdeauna cazul, o combinație de morfotipuri, la diferite niveluri.