Greutatea corporala si numarul de calorii

Pierde greutatea rapidă în 60 de zile, Cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate?

Construiți mușchiul slab prin antrenamentul de forță Dacă ai o greutate de peste 55 de kilograme, s-ar putea să fii îngrijorat de modul în care această greutate suplimentară îți afectează sănătatea.

  1. Acesta este un test serios pentru organism.
  2. Această dietă - nu, căutarea Google oferă un număr infinit de rezultate decât este posibil cu o dietă obișnuită: Ultimul kilogram încă trebuie să cadă Foarte important: Bea cel puțin 2 litri de apă pe tot parcursul zilei.

Și, de fapt, excesul de greutate crește riscul de boli de inimă, diabet, boli ale vezicii biliare, apnee în somn și anumite tipuri de cancer, potrivit Institutului Național al Inimii, Plămânilor și Sângelui. Pierderea în greutate vă poate reduce riscul de apariție a acestor probleme, dar, deși s-ar putea să fiți tentați să faceți acest lucru repede, mai repede nu este întotdeauna mai bine.

pierde greutatea rapidă în 60 de zile

Slabire rapida, sigura Dietele de modă care reduc drastic caloriile te pot face inițial să slăbești rapid, dar pe termen lung sunt greu de menținut și te pot face să te simți scurs și lent. Greutatea pe care o pierdeți, care este probabil să fie pierde greutatea rapidă în 60 de zile apei și a țesutului muscular în loc de masa grasăeste rapid recuperată. Și când corpul tău intră în modul de supraviețuire, metabolismul tău poate încetini.

Reguli de bază

Deci, care este o rată sigură de slăbire? Scăderea de 1 până la 2 kilograme pe săptămână este sănătos și durabil, potrivit Clinicii Mayo. Deoarece o kilogramă este egal pierde greutatea rapidă în 60 de zile 3. În acest ritm, vă puteți aștepta să pierdeți 55 de kilograme în aproximativ 28 de săptămâni sau șapte luni.

Slabire rapida, sigura

Deși acest lucru poate părea mult timp, investiția merită, deoarece veți avea mai multe șanse să mențineți greutatea pe termen lung. Mănâncă o dietă cu calorii reduse Schimbarea dietei este cel mai important factor în ceea ce privește pierderea în greutate.

Vrei să slăbești 1 kg pe zi?

Începeți prin compararea etichetelor alimentelor și alegerea alimentelor integrale cu conținut scăzut de calorii și nutritive în locul alimentelor bogate în calorii și procesate. Limitați alimentele bogate în grăsimi trans și saturate, zahăr, sare și colesterol și planificați mesele din timp.

  • Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale.
  • Pagina principala Pierdere rapidă în greutate - Poți pierde cu adevărat 60lbs în 30 de zile?
  • Cinci sfaturi pentru pierderea de greutate sanatoasa
  • Cum să slăbești: Sfaturi despre pierderea în greutate susținute de știință Cea mai buna dieta pentru a pierde in greutate rapid pentru femei în mijlocul vietii este de eliminarea arzătorului de grăsimi abdominale mânca frecvent mici mese nutritive.

Mănâncă din farfurii mai mici pentru a te ajuta să îți reduci porțiile și să mănânci mai puține calorii. Nutrienții dvs. Știați că păstrarea unui jurnal alimentar este una dintre cele mai eficiente modalități de gestionare a greutății?

pierde greutatea rapidă în 60 de zile

Descărcați aplicația MyPlate pentru a urmări cu ușurință caloriile, a vă concentra și a vă atinge obiectivele! Ardeți calorii cu cardio Exercițiul cardiovascular arde calorii, iar Institutul Național al Inimii, Plămânilor și Sângelui recomandă să faceți o oră în majoritatea zilelor pentru a pierde în greutate. Includerea antrenamentului la intervale de intensitate mare HIIT în rutina dvs.

Generalitati

Pentru a face acest lucru, mergeți, faceți jogging sau mergeți cu bicicleta timp de 90 de secunde într-un ritm moderat, care poate fi menținut, apoi accelerați la un ritm puternic timp de 60 de secunde. Alternează intensitățile timp de aproximativ 15 minute. Construiți mușchiul slab prin antrenamentul de forță Antrenamentul de forță cel puțin două zile pe săptămână vă poate ajuta să vă păstrați țesutul muscular slab pe măsură ce pierdeți în greutate.

Vrei să previi pierderea țesutului muscular, deoarece, comparativ cu grăsimea, corpul tău arde mai multe calorii doar pentru a-l menține, potrivit Clinicii Mayo. Antrenamentul pe circuit, pe parcursul căruia efectuați birouri mari de grăsime set de cel puțin șase exerciții cu odihnă minimă între ele, vă poate spori cu adevărat rezultatele, deoarece optimizați arderea calorică stimulând în același timp țesutul muscular, în același timp, conform Consiliului american pentru exerciții.

pierde greutatea rapidă în 60 de zile

Un circuit de antrenament al forței poate include prese de bancă, abdomene, bucle biceps, lunges cu gantere, prese de sus și rânduri de gantere îndoite.