5 (gratuit) aplicații de contor de calorii pe care ar trebui să le cunoască orice culturist

Cum să pierdeți în greutate în timp ce numărați macrocomenzii

Gânduri finale În timp ce poate părea intimidant la început, numărarea macro-urilor este o practică obișnuită în rândul dieterilor, culturistilor și consumatorilor conștienți de sănătate.

Cum să începeți urmărirea macro-urilor

Nu numai că poate crește pierderea în greutate și poate spori creșterea musculară, dar poate îmbunătăți, de asemenea, calitatea generală a dietei tale și poate promova responsabilitatea.

Sunteți gata să vă dați seama de câte macro-uri aveți nevoie? Citiți pentru tot ceea ce trebuie să știți despre cum să numărați macro-urile și dacă poate fi sau nu o strategie eficientă pentru a vă îmbunătăți dieta. Ce sunt macro-urile?

  1. Ar trebui să vă numărați macro-urile?
  2. 56 și nu pot pierde în greutate

Macronutrienții pot fi clasificați în cum să pierdeți în greutate în timp ce numărați macrocomenzii grupe principale: proteine, grăsimi și carbohidrați. În comparație cu micronutrienții cum ar fi vitaminele și mineraleleconsumăm cantități mult mai mari de macronutrienți în dietă. Aceste alimente se găsesc într-o varietate de surse și este necesar un anumit raport pentru a promova sănătatea și a optimiza creșterea. Similar cu numărarea caloriilor, mulți oameni urmează un plan de dieta macros, care implică calcularea și urmărirea cantității de proteine, grăsimi și carbohidrați din dieta dvs.

Ce este o macro?

Cum să numărați macro-urile Există mai multe metode și strategii diferite disponibile pentru a număra macro-urile. Iată câțiva pași simpli pe care îi puteți urma pentru a începe.

Calculați nevoile de calorii Înainte de a determina nevoile dvs. Pentru a face acest lucru, ar trebui să începeți prin a calcula rata metabolică bazală, care este numărul de calorii de care corpul trebuie să funcționeze, fără a include activități fizice sau exerciții fizice.

Proteina de adaptare

Există o mulțime de calculatoare online pe care le puteți utiliza pentru a vă da seama de nevoile dvs. Alternativ, puteți utiliza următoarea ecuație pentru a determina numărul de calorii pe care cum să pierdeți în greutate în timp ce numărați macrocomenzii dvs.

Sedentar: x 1,2 exercițiu foarte limitat Ușor activ: x 1. Dacă speri să-ți menții greutatea, acesta este numărul de calorii pe care ar trebui să urmărești să le consumi din surse alimentare în fiecare zi. Dacă doriți să pierdeți sau să creșteți în greutate, puteți adăuga sau scădea calorii din acest număr pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele.

Determinați cerințele de macronutrienți Acum, după ce v-ați dat seama de câte calorii aveți nevoie pe zi, este posibil să vă întrebați: care ar trebui să fie macros-urile mele? Acest lucru poate varia destul de mult în funcție de obiectivele dvs. Cu toate acestea, aceste orientări pot fi diferite pentru modele de dietă specifice, inclusiv pentru dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sau ketogenici.

Macro-urile dvs. Pentru a calcula numărul de grame de proteine, grăsimi sau glucide pe care ar trebui să le consumi zilnic, mai întâi multiplică numărul de calorii de care ai nevoie în funcție de procentul necesar pentru fiecare macronutrient. De exemplu, dacă vizați zilnic 2.

Pinterest Să facem față: scăderea în greutate este dificilă.

În continuare, împărțiți numărul de calorii la numărul de calorii pe gram pentru fiecare macronutrient. Proteinele și carbohidrații conțin patru calorii pe gram, în timp ce grăsimea conține nouă.

Porniți urmărirea admisiei După ce ați aflat câte grame de proteine, grăsimi și carbohidrați aveți nevoie zilnic, este timpul să începeți să vă urmăriți aportul. Găsiți un calculator pentru macros sau o aplicație pentru macro care funcționează pentru dvs.

Asigurați-vă că citiți cu atenție eticheta ingredientelor alimentelor preferate, astfel încât să puteți estima cu exactitate dimensiunile corespunzătoare ale porțiunilor.

Chiar trebuie să numărați macro-urile pentru a pierde în greutate? Răspunsul scurt: nu. Dar poate ajuta cu siguranță. Dacă doriți să slăbiți, principiile încercate și adevărate ale dietei și exercițiilor fizice nu sunt o modă - funcționează. Dar în cadrul acelui duo dinamic, ai mult spațiu pentru experimentare.

Utilizarea unei scări de alimente digitale este o altă opțiune pentru a vă asigura că vă urmăriți corect aportul de nutrienți. Acest lucru poate fi util în special pentru măsurarea macro-urilor pentru culturism sau pentru urmărirea macro-keto-urilor, deoarece vă ajută să determinați mai exact aportul.

Beneficii pentru sănătate Numărarea macro-urilor poate fi legată de mai multe beneficii impresionante pentru sănătate.

cum să pierzi mascul de grasime armipit

Iată câteva dintre principalele motive pentru care poate doriți să luați în considerare eliminarea calculatorului și urmărirea aportului de macronutrienți. Crește pierderea în greutate Urmărirea macro-urilor pentru pierderea în greutate poate fi o strategie incredibil de eficientă. Nu numai că vă poate ajuta să vă faceți mai conștienți de ce alimente sunt în dieta dvs.

pierderea în greutate sau inci pierduți

În mod similar, aderarea la macrocometele de dieta keto recomandate vă poate transforma corpul în cetoză, o stare metabolică care vă obligă celulele să înceapă să ardă grăsimi pentru combustibil în loc de zahăr pentru a promova pierderea în greutate. Susține creșterea mușchilor Monitorizarea macro-urilor pentru culturism este o strategie comună în rândul celor care doresc să îmbunătățească creșterea și rezistența musculară. Acest lucru se datorează faptului că anumiți nutrienți joacă un rol cheie în repararea țesuturilor și în formarea mușchilor, inclusiv proteine.

Odată cu creșterea consumului caloric, mulți culturisti contează și macrocomenzi pentru tăiere pentru a ajuta la scăderea grăsimii corporale, la creșterea țesutului muscular slab și la îmbunătățirea compoziției corpului. Îmbunătățește calitatea generală a dietei De multe ori dietele se concentrează exclusiv pe consumul de calorii fără a lua în considerare valoarea nutrițională.

Cum să vă calculați macrocomenzile ?

Cu toate acestea, atunci când numărați macrocomenzi, alegeți alimente întregi cu densitate de nutrienți vă poate face mult mai ușor să vă satisfaceți alocarea zilnică pentru proteine, grăsimi și carbohidrați.

Bucurarea de o varietate de ingrediente sănătoase ca parte a unei diete echilibrate poate îmbunătăți calitatea dietei dvs. Promovează responsabilitatea Numărarea macro-urilor dvs. Pentru cei care se luptă cu gustarea frecventă sau pășunatul pe parcursul zilei, urmărirea a tot ceea ce mâncați poate face mai ușor să vă respectați obiectivele și să deveniți mai conștienți de ceea ce aveți de fapt.

7 dintre cele mai bune aplicații gratuite de pierdere în greutate | Tombouctou

Surse de hrana Fie că doriți să pierdeți în greutate, să dezvoltați mușchi sau să stimulați pierde dezordinea pierde greutatea grăsimilor, umplerea alimentației cu macro-uri sănătoase este crucială atunci când vă îndepliniți obiectivele.

Iată câteva dintre cele mai bune surse alimentare pentru fiecare macronutrient.

Și în acest articol, voi arunca o privire atentă la câteva dintre cele mai bune pe care le puteți utiliza gratuit. Apoi continuați să citiți pentru a găsi informații despre opțiunile de abonament, disponibilitatea și cum să începeți să utilizați fiecare aplicație. Ceea ce face ca această aplicație să iasă în evidență este cantitatea de informații de urmărire a nutrienților pe care le puteți accesa cu un cont gratuit. În plus față de calorii, aplicația monitorizează obiectivele macronutrienților și oferă un rezumat al nutrienților, inclusiv vitamine, minerale, carbohidrați, lipide și proteine. Apoi vi se va cere să setați un obiectiv de greutate, să introduceți o adresă de e-mail și să creați o parolă.

Proteină Carne: vită, miel, capră, bizon Păsări de curte: pui, curcan, rață, gâscă Fructe de mare: somon, macrou, ton, hamsii, sardine Ouă: albusuri si galbenusuri de ou leguminoasele: fasole, linte, năut, mazăre Lactate: lapte, brânză, iaurt Alte: tempeh, natto, drojdie nutritivă Gras Nuci: migdale, nuci, fistic, nuci de macadamia seminte: seminte de chia, seminte de canepa, seminte de in, seminte de dovleac Uleiuri de gătit: ulei de măsline, ulei de nucă de cocos, ulei de avocado, unt hrănit cu iarbă Alte: avocado, ciocolată neagră, pește gras Carbohidrați Fructe: mere, banane, portocale, piersici, prune, fructe de pădure Legume: ardei gras, roșii, dovlecel, conopidă, morcovi Rădăcinoase: cartofi dulci, cartofi, iaurturi, taro Cereale integrale: quinoa, cuscus, orez, ovăz, orz, hrișcă Riscuri și efecte secundare Deși numărarea macro-urilor poate fi cu siguranță utilă, există și unele dezavantaje și riscuri de luat în considerare.

De exemplu, deși poate îmbunătăți calitatea generală a alimentației dvs.

Cum se calculează macro-urile?

Minimizarea consumului de alimente procesate și prioritizarea în schimb a alimentelor sănătoase, bogate în nutrienți este absolut esențială pentru optimizarea dietei și sănătății tale.

Numărarea macro-urilor poate fi, de asemenea, mai consumatoare de timp și mai puțin flexibilă decât alte modele de alimentație. În funcție de cât de strict sunteți cu dieta dvs. Mai mult, deși urmărirea macro-urilor pentru pierderea în greutate pentru femei și bărbați poate fi eficientă, poate contribui și la obiceiuri alimentare nesănătoase, în special în rândul celor cu istoric de alimentație dezordonată.

Gânduri finale Ce sunt macro-urile? Există mai multe metode pentru a calcula macro-urile, dar implică, în general, identificarea nevoilor dvs.

  • L să pierd greutatea
  • Rezultatele pierderii în greutate phenq
  • Pagina principala Calculator macro Calculați-vă macrocomenzile cu acest calculator compatibil cu dispozitivele mobile.
  • Add comment 7 min read Oamenii caută modalități de a pierde grăsime și de a-și îmbunătăți starea de bine acum mai mult ca niciodată.

Contorizarea macro-urilor ar putea crește pierderea în greutate, stimularea creșterii musculare, îmbunătățirea calității dietei și promovarea responsabilității. Pe de altă parte, este posibil să nu țină cont neapărat de calitatea nutrițională a ingredientelor din dieta dvs.

Poate fi consumator de timp, poate contribui la obiceiuri alimentare nesănătoase și poate scădea diversitatea alimentelor din alimentația ta.

pierdere în greutate tom barnard

Cum să pierdeți în greutate în timp ce numărați macrocomenzii timp ce numărarea macro-urilor poate fi un instrument util, este important să respectăm și o dietă hrănitoare, echilibrată, bogată într-o varietate de alimente întregi.