genuflexiuni

Modalități de a pierde greutatea piciorului

Conținutul

    Apelați la o dietă de slăbire, reduceți aportul de calorii, poate chiar ar trebui să vizitați un dietetician pentru câteva sfaturi practice și un meniu detaliat. La început vă descurcați grozav. Prima săptămână, cu 2 kilograme în minus.

    Antrenament de forță Alergatul nu este singura activitate aerobă care arde calorii și te ajută să slăbești. Luați în considerare alte activități, mai puțin obositoare, cu impact redus și modificări ale stilului de viață, care vă vor ajuta să vă atingeți obiectivele fără a pune presiunea pe articulații și pe mușchii pe care alergarea le face.

    modalități de a pierde greutatea piciorului

    Adresați-vă pastile de slabit oana radu dumneavoastră înainte de a începe un program de exerciții fizice pentru prima dată sau dacă ați fost departe de programele de fitness pentru o vreme sau dacă aveți probleme cronice de sănătate. Dietă Efectuarea unor modificări dietetice pozitive este una dintre cele mai bune modalități de a vă ajuta să vă atingeți obiectivele de scădere în greutate și de a vă permite să vă mențineți greutatea obiectivului odată ce îl atingeți.

    În timp ce s-ar putea să fiți tentați să încercați o dietă fad care promite o scădere rapidă în greutate, experții care doresc să piardă doar 1 sau 2 lbs.

    modalități de a pierde greutatea piciorului

    Puteți continua să mâncați alimente care vă plac, reducând dimensiunile porțiilor sau găsind alternative cu conținut scăzut de calorii, cum ar fi să faceți pizza sănătoasă cu coajă de grâu integral și brânză cu conținut scăzut de grăsimi acasă în loc să comandați livrarea. Discutați despre necesitățile calorice cu medicul dumneavoastră sau cu un nutriționist, astfel încât să puteți concepe un plan care să vă încurajeze să schimbați felul în care mâncați, mai degrabă decât să respectați o dietă strictă pentru o perioadă scurtă de timp, pentru a pierde în greutate.

    Succes Cele mai bune modalități de a pierde pântecele, brațul și grăsimea picioarelor în 8 săptămâni Când vine vorba de pierderea în greutate, toată lumea vrea să slăbească rapid! Cu toate acestea, este un proces treptat. Când slăbești, trebuie să ai o dietă pe care o urmezi și un program de exerciții fizice care te ajută să-ți construiești mușchi și să arzi grăsime. Nu puteți viza pierderea în greutate din burtă, picioare sau brațe.

    Exercițiu cu impact redus Activitatea fizică este o componentă vitală a oricărui program de succes de slăbire. Urmăriți modalități de a pierde greutatea piciorului minute de activitate de intensitate moderată pe săptămână dacă nu vă puteți descurca cu un exercițiu aerob mai intens, recomandă Rețeaua de informații privind controlul greutății, un serviciu al Modalități de a pierde greutatea piciorului Național pentru Diabet și Boli Digestive și Rinice.

    modalități de a pierde greutatea piciorului

    Exercițiile cu impact redus, cum ar fi mersul pe jos, înotul și mersul pe bicicletă pe o bicicletă tradițională sau staționară, sunt mai blânde pentru articulații și mușchi decât alergarea sau sporturile cu impact ridicat.

    Faceți exerciții timp de cel puțin 10 minute la un moment dat până când rezistența dvs.

    modalități de a pierde greutatea piciorului

    Încălziți întotdeauna și întindeți-vă ușor timp de aproximativ cinci minute înainte și după exerciții pentru a preveni rănirea, avertizează MayoClinic. Antrenament de forță Antrenamentul de forță două sau mai multe zile pe săptămână împreună cu exercițiile aerobice cu impact redus vă pot ajuta să pierdeți în greutate, deoarece mușchii arde mai multe calorii decât grăsimile.

    Genofexiuni Mulți oameni sunt după picioare tonifiate cu mai puține grăsimi. În timp ce multe exerciții tonifică picioarele și ard grăsimile, trebuie să adăugați exerciții cardiovasculare în rutina dvs. Asociația American Heart recomandă 30 de minute de exercițiu, majoritatea zilelor săptămânii. Puteți crește intensitatea oricărui exercițiu de tonifiere adăugând gantere sau creșterea greutății ganterelor pe care le utilizați. O femeie care ridică coapsa în timp ce juca.

    Direcționați principalele grupe musculare cu greutăți libere, mașini, benzi de rezistență sau exerciții care vă utilizează propria greutate corporală, inclusiv exerciții precum flotări, recomandă Rețeaua de informații pentru controlul greutății.

    Luați în considerare efectele rutinei de antrenament a forței atunci când vă cântăriți în timpul călătoriei de slăbire. Deși este posibil să aveți săptămâni în care nu vedeți că numerele de pe cântar scad, este posibil să fi pierdut grăsime și să înlocuiți greutatea pierdută cu mușchi sănătos.

    Luați cel puțin o zi liberă între sesiunile de antrenament de forță pentru a permite mușchilor să se reconstruiască și să se refacă.