Ce trebuie sa stii despre Cardio pentru Slabire si Masa Musculara

Sprint pentru a arde rapid grăsimi

Totusi, alergatul are un mare dezavantaj, acela ca pune mare presiune pe picioare, coapse si genunchi. Mai mult, alergatul arde doar 10 calorii pe minut, dar sunt exercitii care ard mai multe.

Unele pericole ale sprintului Ar putea fi tentant să ne gândim că doar alergătorii sprintează - dar vă puteți bucura de beneficiile sprintului cu aproape orice tip de exerciții cardiovasculare, de la ciclism la canotaj, patinaj în linie, înot, trepte de scări și chiar, într-un mod, dans. Bacsis Beneficiile sprintului includ toate beneficiile normale pentru sănătate ale activității cardiovasculare - sprint pentru a arde rapid grăsimi în mai puțin timp.

Antrenamentul sprint este, de asemenea, excelent pentru construirea capacității cardiovasculare, a puterii fizice și a rezistenței și vă poate ajuta să reduceți grăsimea abdominală viscerală.

În funcție de mentalitatea ta, s-ar putea să găsești că provocarea de antrenamente sprint este foarte satisfăcătoare mental și emoțional. Intervalele de sprint arde grăsimile Într-un mic studiu publicat într-un număr din al Frontiere în fiziologie, Cercetătorii au alocat în mod aleatoriu 49 de tinere, voluntare active, pentru a participa fie la antrenamente la intervale de intensitate ridicată HIITfie la antrenamente la intervale de sprint SIT.

Diferența dintre cele două constă în faptul că intervalele de sprint au fost un efort total, în timp ce eforturile HIIT au fost ușor moderate până la între 90 și 95 la sută din ritmul cardiac maxim.

regim de slabit sala 14 zile pierdere de grăsime brian keane

După opt săptămâni de antrenament, ambele grupuri au arătat îmbunătățiri ale stării de sănătate cardiorespiratorii și reduceri ale măsurătorilor pliurilor cutanate o modalitate de măsurare a grăsimii corporale. Un alt studiu, publicat într-un număr din al Jurnalul de Hepatologie, a constatat că antrenamentul la intervale de sprint poate reduce grăsimea abdominală subcutanată și grăsimea viscerală, chiar și atunci când greutatea corporală totală a subiecților nu s-a modificat.

Exerciţii de antrenament Sprint pentru creştere de masa şi ars grasimi

A fost legat de tulburări metabolice, risc crescut de boli cardiovasculare, cancer de pierde sprinting de grăsime, diabet de tip 2 și probleme ale vezicii biliare. Pe scurt, orice tip de exercițiu care reduce grăsimea viscerală vă poate ajuta să vă controlați sănătatea - și să vă slăbiți talia în timp ce vă aflați la ea.

bpi burner de grăsime roxynan voi pierde în greutate în timp ce pe chemo

Mai multe avantaje ale sprintului: viteza Nu trebuie să fii un alergător de elită pentru a te bucura de avantajele de viteză ale sprintului. Rețineți că corpul dvs.

Aerobicul vs Antrenamentul Anaerob

Luați în considerare acest lucru: într-un studiu publicat în numărul din martie al Journal of Strength and Conditioning Research, Cercetătorii au recrutat un grup mic de 16 alergători de trail instruiți atât bărbați, cât și femei și le-au cerut să participe la șase antrenamente la intervale de sprint distanțate pe parcursul a două săptămâni.

La sfârșitul acelei perioade de antrenament, clinicienii au observat că sprinturile au produs deja o îmbunătățire semnificativă atât a rezistenței, cât și a performanței de putere.

pierde mese sănătoase în greutate ușor de arde gras

Bacsis Dacă sunteți nou în sprinturi de alergare, merită adesea timpul și banii dvs. S-ar putea să fiți șocat de cât de mult puteți învăța într-o sesiune de antrenament rapid și cât de mult vă poate afecta timpul de sprint.

Faceți antrenamentele să treacă rapid Ultimele câteva avantaje ale sprintului menționate s-au bazat pe definiția tehnică a termenului - un efort total.

Antrenament de ardere a grăsimii pe banda de alergare Ce pastile de dieta funcționează de fapt există? NCN — Lucian Valea ne invata sa alergam corect pastile pentru dieta rosie fen Dieta pentru a ajuta la scăderea trigliceridelor cel mai bun produs arzător de grăsimi înainte de culcare. Dieta blocantă naturală de grăsimi pastilele de slăbit beneficiază rețete pentru slăbire.

Folosit însă mai ușor, sprintul se poate referi la orice efort de intensitate mare. Dacă sunteți alergător la distanță, probabil că ați întâlnit un tip de antrenament sprint ușor diferit în zilele de viteză, când vă împingeți să rulați repetiții rapide de, sau chiar 1.

Și, așa cum explică Harvard Health Publishing, amestecarea intervalelor de intensitate ridicată în antrenamentele dvs.

  • Tipii care isi doresc muschi masivi si impresionanti sunt speriati de el sau nu-i vad rostul, pe cand altii il adora si e tot ceea ce fac.
  • Suplimente de pierdere a grăsimilor din plante

De asemenea, fac observația importantă că intensitatea este întotdeauna relativă la exercițiu. Ceea ce este ușor pentru dvs.

Ce este antrenamentul cardio

Așadar, nu vă faceți griji prea mult dacă vă comparați timpul de sprint cu al altcuiva. Orice lucru care te scoate din respirație până la punctul în care nu poți vorbi în propoziții complete va fi considerat un efort de intensitate ridicată sau viguros - și atunci când vine vorba de a califica ceva ca efort maxim, corpul tău îți va spune.

pierderea în greutate latină curbele vă ajută să pierdeți în greutate

Pentru a încorpora antrenamentele intervale în antrenamentele dvs. Harvard Health Publishing recomandă să începeți cu intervale de intensitate ridicată de până la 30 de secunde - deși puteți face intervale sprint pentru a arde rapid grăsimi mai scurte, dacă aveți nevoie - și să măriți treptat aceste intervale de sprint în timp la două minute sau mai mult.

All rights reserved doc. Tabata - antrenamentul de 4 minute, cu care arzi grasimile intr-un mod accelerat Timpul nu iti permite sa faci nici macar 30 de minute de sport pe zi?

Și, după cum observă Departamentul de Sănătate și Servicii Umane, eforturile de intensitate mai mare vă ajută să obțineți beneficii similare pentru sănătate cu un antrenament de intensitate moderată - dar în mai puțin timp. De exemplu, recomandările lor minime pentru a vă menține sănătoși sunt să efectuați cel puțin de minute de cardio de intensitate moderată pe săptămână sau să piardă în greutate în 10 zile obțineți aceleași beneficii făcând 75 de minute de exerciții cu intensitate puternică.

Cum se spune la revedere la kilogramele in plus?

Unele pericole ale sprintului Deși pot exista avantaje reale antrenamentelor de sprint, acest exercițiu de intensitate ridicată nu este pentru toată lumea. Dacă sunteți nou în ceea ce privește exercițiile fizice, săriți direct în acest tip de efort complet este o modalitate bună de a vă răni și de a vă retrage în loc să vă apropiați de obiectivele dvs.

Concentrați-vă pe a începe cu orice nivel de exercițiu sunteți capabil și sprint pentru a arde rapid grăsimi creșteți treptat durata și intensitatea antrenamentelor pentru a construi o bază solidă de fitness cardiovascular.

vă faceți griji vă faceți să pierdeți în greutate slimming tocmai tocană

Odată ce ați realizat acest lucru, vă puteți gândi să lucrați până la sprinturi. Amintiți-vă sfaturile standard pentru a consulta un medic înainte de a începe și un nou program de exerciții.

Un profesionist din domeniul sănătății vă poate ajuta să determinați când este adecvat să faceți eforturi maxime, cum ar fi sprintul.

cum să ardeți grăsime în timpul sarcinii cel mai bun supliment pentru arderea grăsimilor

Iată un alt pericol de reținut: Deși orice program de exerciții fizice vine cu un anumit risc de rănire, eforturile totale, cum ar fi sprintul, pot crește riscul pur și simplu pentru că pun mai mult stres pe fiecare parte a corpului.

Nu este întotdeauna un lucru rău - acest nivel de intensitate este ceea ce face ca sprintul să fie un antrenament atât de eficient și benefic. Dar dacă aveți deja un risc crescut de rănire din cauza altor probleme - indiferent dacă acestea sunt afecțiuni medicale, leziuni sau pur și simplu nu sunteți familiarizați cu modalitatea de exerciții pe care o utilizați - acordați timp pentru a evalua dacă sprinturile sunt potrivite pentru dvs. Chiar dacă nu sunt ceva ce ar trebui să faceți chiar acum, puteți alege să lucrați la sprinturi ca obiectiv de fitness sau sănătate pentru a lucra.